Ambitie
In Hilversum (en regio) is veel te beleven voor kinderen. We willen de bekendheid daarover vergroten onder gezinnen met kinderen van nul tot twaalf uit Hilversum en omstreken. Het doel is om hen te inspireren en enthousiast te maken voor alle activiteiten die Hilversum biedt: van theater, knutselactiviteiten, sport tot musea.
Campagne
Hilversum Marketing heeft een kidscampagne opgezet waarbij wij tijdens schoolvakanties aan gezinnen laten zien wat er met kinderen te beleven valt. Het ontwerp van deze campagnehuisstijl richt zich specifiek op een jonge doelgroep door de vrolijke thema’s op basis van paperart. We zetten in op gerichte contactmomenten door de campagneposter met activiteiten op 70 locaties (scholen, BSO en peuterspeelzalen) te verspreiden. Andere middelen die we inzetten zijn posters in de openbare ruimte, een animatie op de beeldschermen, publicaties in de Gooi en Eembode, Gooi en Eemlander en de Live Hilversum Kanalen (socials, livehilversum.nl en de Uitagenda).
Looptijd
Doorlopend tijdens schoolvakanties.