#support your locals
#Support your locals
Hilversum Marketing wil de lokale ondernemers steunen d.m.v de campagne Support your Locals. Dit doet zij door inwoners te motiveren om lokaal te shoppen en door hen informeren hoe dat op een veilige manier kan. Daarnaast ondersteunt zij ondernemers in het verspreiden van deze boodschap. De communicatiemiddelen die hiervoor ingezet zijn: de website Livehilversum.nl (speciale themapagina), social media, outdoor: animatieschermen en A0-borden, advertenties en PR. Daarnaast zetten we een activatie in; ‘het reizende Support your Locals-hart’ om ondernemers in deze lastige tijden een hart onder de riem te steken. Twee weken lang reist er een houten megahart van Werf35 langs de winkelgebieden Seinhorst, Kerkelanden, centrum en Gijsbrecht. En iedere dag staat het hart voor een andere winkel waarmee de ondernemer een dag lang in het zonnetje gezet wordt. Elke ondernemer geeft een lokaal product mee aan het hart waardoor er na twee weken een mooi prijzenpakket ontstaat. Bij de laatste stop van het Support your Locals-hart -bij Mijn Hemel op de Gijsbrecht van Amstelstraat- neemt uiteindelijk ‘dé local shopper van Hilversum’ het prijzenpakket in ontvangst.
Looptijd
2020: 1 juni t/m medio juli