summer in the city

Veel inwoners (en omwonenden Hilversum) vieren dit jaar vakantie in eigen stad. We willen hen ook in deze corona tijd een vorm van beleving (vermaak, cultuur) bieden. Uiteraard op 1,5 meter afstand (tenzij < 18 jaar) en vooral kleinschalig om druk op de openbare ruimte te beperken. Hilversum Marketing organiseert samen met haar partners (Gemeente, Stadsfonds, Stichting Centrum en Winkeliersvereniging De Gijsbrecht)  deze zomer verschillende activiteiten voor haar inwoners en de regio met als doel om ontmoeting en cultuur terug te brengen in de stad.

Het is hierbij van belang om niet alleen activiteiten te organiseren op de toch al drukke plekken en momenten, maar vooral te kiezen voor spreiding. Hilversum Marketing biedt met de campagne Summer in the City een kapstok voor het complete aanbod van verschillende activiteiten in de stad tijdens de zomerperiode.

Campagne

De campagne ‘Summer in the City’ richt op de zomermaanden en verschillende initiatieven en activiteiten in de Hilversum. Deze activiteiten omvatten bestaande wandelingen, fietsroutes, tips voor uitjes met kinderen, culturele activiteiten etc. Maar daarnaast worden er aan de huidige zomerprogrammering ook aanvullende activiteiten toegevoegd in de stad, buurten en wijken. Inzet middelen: website livehilversum.nl, outdoor: een 9 weken lopende campagne in de A0-borden, animaties in de stadsschermen, social media, een Summer in the City Uitagenda (special edition), A2-posters verspreid door de stad, advertenties, PR. Ook hier zetten we een activatie om extra reuring te creëren: ‘de reizende ansichtkaart’.

Looptijd

2020: 1 juli t/m 6 september.

Partners

  • Gemeente Hilversum, Stadsfonds, Stichting Centrum, Winkeliersvereniging De Gijsbrecht