Hilversum Marketing Member

Ton van Mil (Media Perspectives) en Jeroen Kreijkamp (Hilversum Marketing) hebben de samenwerking tussen beide partijen opnieuw bezegeld. Ton van Mil: “We willen van Hilversum dé ontmoetingsplek maken voor innovatie in de media. Daarvoor hebben

Lees meer →

Jaarkalender 2022

Vers van de pers! Alle grotere evenementen in 2022 zijn door ons verzameld. Ben jij benieuwd wat er in 2022 allemaal op je te wachten staat? Download de jaarkalender hier. Ontbreekt jouw festival, live-event of

Lees meer →

Een eigen tune voor Hilversum

Op vrijdag 4 juni is in de Wisseloord Studio’s de ‘Hilversum Tune’ bekend gemaakt. Eerder dit jaar schreef Hilversum Marketing een prijsvraag uit voor het bedenken en produceren van een muzikaal geluidsfragment dat symbool staat

Lees meer →

De Kwekerij officieel geopend

Nieuwe hotspot De Kwekerij Hilversum op Stationsplein officieel geopend Op vrijdag 28 augustus is De Kwekerij Hilversum officieel geopend. Afgelopen maanden is er hard gewerkt om deze nieuwe hotspot midden in de stad te realiseren.

Lees meer →

Burgerpanel citymarketing

Het is belangrijk om beslissingen die Hilversum Marketing maakt te ondersteunen met data. Daarom doen we onderzoek en monitoren effecten en resultaten van onze activiteiten. Hiervoor hebben we recent een peiling uitgezet bij het burgerpanel

Lees meer →
Boules Bar in de Kwekerij

Ondernemers de Kwekerij

Na onze uitvraag begin dit jaar, waarin we ondernemers en organisatoren van evenementen zochten, hebben we veel mooie initiatieven langs zien komen. Ons doel is om in de Kwekerij een divers aanbod ondernemers te hebben

Lees meer →

Start bouw de Kwekerij

Triomf is vandaag gestart met de bouw van de Kwekerij. In de eerste fase vinden alle grondwerkzaamheden plaats. We graven zo’n 40cm grond af wat op het terrein blijft liggen. Vervolgens worden stelconplaten geplaatst die

Lees meer →