wat doen we?
Hilversum Marketing werkt aan verschillende communicatiemiddelen, projecten en campagnes om bij inwoners, (potentiele) bezoekers, bedrijven en jong talent het imago van Hilversum positief te beïnvloeden en de binding met Hilversum te versterken. Daarbij staan drie doelstellingen centraal: informeren, activeren en verbinden. Vaak zit daar een overlap in.
Onze aanpak bestaat uit verschillende onderdelen. We werken aan goede en passende marketingcommunicatie. Daarbij kijken we naar onze merkbeloften, we brengen de bewijslast daarvan in kaart en bepalen vervolgens ‘wat zetten we in de etalage’. Maar we denken ook met de gemeente en andere partners in de stad mee over het ‘product’ Hilversum. Want een aantrekkelijke openbare ruimte, een goede mix van activiteiten en voorzieningen en een fijne sfeer dragen in grote mate bij aan de identiteit en beleving van de stad en bepalen daarmee voor een belangrijk deel het imago van Hilversum.
Hieronder vind je enkele voorbeelden van onze activiteiten.